piątek, 19 października 2012

W małym białym domku....


Witam serdecznie w piątek :)
Czasem mam ochotę zrobić coś innego niż kartka, czy album, dlatego dziś zobaczycie maleńki domek. Bazę na domek kupiłam na początku mojej przygody ze scrapbookingiem, czyli ponad 3 lata temu. Niestety wtedy zrobić coś takiego graniczyło z cudem :)
Nie jest napewno doskonały, sama już widzę co bym dodała, czy zmieniła gdybym robiła następny.
W pracy użyłam papieru Świersz za kominem 05 .









Jeszcze wersja dla łasuchów :)



Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia (z wieloma z Was) jutro w Krakowie :)

19 komentarzy:

  1. Super pomysł by schować łakocie. Ładny ten Twój domek. Takie delikatne kolorki.Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, aż chciałabym wziąć go do ręki i zobaczyć każdy szczegół z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby mrozem tu i ówdzie zawiewa, a jednocześnie takie ciepło od niego bije;) Śliczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie przecudny, a te koronki na dachu urzekające, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny! u mnie na liście spraw do zrobienia przed Świętami też mam domek, albo domki. Mam nadzieję, że uda mi się to zrealizować :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorotko, kiedyś tu padnę z zachwytu i już się nie podniosę!! :P Przecudny ten domek! :* Szkoda, że znów muszę sobie obiecywać, że może za rok mi się uda dotrzeć do Krakowa...ech...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny domek:) I piękny dobór kolorów/papierów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny domek:) Cieszę się,że spotkałyśmy się w realu, choć żałuję,że nie udało nam się porozmawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam...domek pysznościowy...jesteś papierową CZARODZIEJKĄ...
    jeszcze raz dziękuję za warsztaty...było CUDNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu czarujesz... Słodkości!!! Krótko co prawda ale miło było Cię poznać i uściskać:) Mam nadzieję że za rok uda nam się dłużej porozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałabym nic przeciwko temu, żeby dostawać słodycze w takim opakowaniu :) Choćby i codziennie!

    OdpowiedzUsuń