czwartek, 4 sierpnia 2016

Nowa przygoda

Od dziś będę dzielić się z Wami informacjami o produktach 
węgierskiej firmy Pentart z którą zaczynam stałą współpracę.

Postaram się przybliżyć całą gamę fantastycznych produktów,
 znanych do tej pory bardziej w technice decoupage.

Nie zabraknie też produktów ze Stamperii , bo obie firmy ściśle ze sobą współpracują.

Dzisiaj dwie kartki wykonane technika mexedmedia.


Najpierw zrobiłam przestrzenne ozdoby dzięki produktowi Decor clay.


Na przygotowanych formatkach na kartki z papieru do akwareli 300 gr
 nałożyłam gesso przez maskę/szablon


Korzystając z bogatej gamy mgiełek w kolorach zieleni i niebieskiego
 pomalowałam wysuszony papier


Tak przygotowany papier zszyłam z większym papierem i nakleiłam na karnety.
Teraz czas na ozdoby, które po naklejeniu pomalowałam primerem akrylowym.


Na koniec wysuszone prace pomalowałam ponownie mgiełkami.


Serdecznie pozdrawiam :)
Dorota

20 komentarzy:

  1. Cudownie Dorotko...zachwycasz! Pozdrawiam cieplutko i pozostawiam dobrą energię -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning!! Thanku for step x step. Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim bardzo dziekuję za odwiedziny, słowa, które tu zostawiacie, dziękuję za każdy dzień <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, jak się pojechało to i coś nowego się przywiozło. Tylko pozazdrościć.Świetnie, będę obserwować tę współpracę i jej efekty. Kartki piękne. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędna! Niezwykła! Niepowtarzalna! Cudownie, że rozpoczynasz tę nową przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Bogate kompozycje w cudnym duecie niebiesko-zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje serdeczne Dorotko!!! Prace są rewelacyjne!!! Ja to się nawet w stopniu prymitywnym nie orientuje w tych wszystkich cudeńkach mediowych, a co dopiero w jakiś sensowny sposób ich użyć:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezła ściema Ewa :) załóżmy, że Ci wierzę :) :) :)

      Usuń
  8. Jak zwykle REWELACJA!!! Z pozdrowieniami z samego serca Mazur:)




























    OdpowiedzUsuń
  9. Dorotko gratulacje dla firmy Pentart, że będą mieć Cię w swoich szeregach. Na pewno będą zachwyceni współpracą z Tobą. Piękne prace. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Prace oczywiście zachwycające!
    Mam pytanie odnośnie Decor clay, czy ozdoby są ciężkie?I czy są kruche czy bardziej wytrzymałe?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, jak zawsze wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń